۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۵۹۷۲۸۸
آیت الله نوری همدانی:

مردم در 22 بهمن چشم فتنه را کور کردند | ملت محکم تر از قبل پای انقلاب هستند

مردم در 22 بهمن چشم فتنه را کور کردند | ملت محکم تر از قبل پای انقلاب هستند
حضرت آیت الله نوری با بیان اینکه مردم حساب انقلاب را از برخی مسؤولان و عملکردشان جدا می دانند،گفت: ملت ایران مستحکم تر از قبل پای انقلاب ایستاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی، فرهنگ را زیربنای جامعه دانست و گفت: فرهنگ جامعه باید مطابق با اسلام و اهل بیت(ع) باشد تا بتوانیم موفق باشیم.

وی با تجلیل از از عزاداری های باشکوه ملت ایران در ایام فاطمیه افزود: فرهنگ علوی و فاطمی است که می تواند انقلاب را حفظ کند چرا که این فرهنگ که فرهنگ اهل بیت(ع) به شمار می رود ظلم ناپذیر، عزت طلب و عدالت محور است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تقدیر از حضور دشمن شکن امت بصیر ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم نشان دادند نسبت به عهدی که با امام و شهدا و رهبری بسته‌اند از گذشته مستحکم تر هستند و حساب اصل انقلاب و نظام را با عملکرد برخی از مسؤولان جدا می دانند.

وی مردم سالاری را شاخصه اصلی انقلاب دانست و ادامه داد: حضور پرشور و گسترده مردم حمایت از انقلاب، نظام و رهبری بود نه برای تایید عملکرد بعضی از مسؤولان چون مردم حقیقتاً از عملکرد اقتصادی و معیشتی و حتی فرهنگی مسؤولان رضایت ندارند اما با حضور خود چشم فتنه داخل و خارج را کور کردند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر وحدت و همدلی همه اقشار جامعه حول محور ولایت فقیه ابراز داشت: فرمودند انقلابی کسی است که به نظرات و رهنمودهای رهبری عملی کند.

وی عنوان کرد: امام و رهبری همواره تاکید بر وحدت داشته و دارند و اختلاف را راه نفوذ دشمن می دانند از این رو نباید برای دشمن خوراک درست کرد چرا که با بودن اصل مترقی ولایت فقیه اختلاف معنا ندارد.

این مرجع تقلید وظیفه مسؤولان را با توجه به حضور پرشور مردم سنگین خواند و خاطرنشان کرد: حفظ مردم و رفع نگرانی های اقتصادی و فرهنگی باید در اولویت کار مسؤولان باشد.

محمد قمین
ارسال نظرات